تصویر

پارچه تترون

تخفیف!

۲۷,۵۰۰ تومان

انواع پارچه‌های تترون:
به‌طورکلی پارچۀ تترون دو نوع است.نوع اول پارچه که الیاف پنبه‌ای بیشتری دارد بیشتر در پیراهن‌های مردانه استفاده می‌شود.
این نوع از پارچۀ تترون به دلیل خنک بودن و توانایی جذب عرق بدن بیشتر در پیراهن‌های مردانه استفاده می‌شود اما در کنار این مزیت این پارچه عیبی نیز دارد و آن سرعت چروک شدن پارچۀ آن است.زیرا این پارچه خیلی سریع چروک می‌شود.
در ساخت دومین مدل از پارچه‌های تترون بیشتر از اینکه از پنبه استفاده شود ، از الیاف مصنوعی بهره برده شده است.این نوع پارچه مناسب تهیه پیراهن و چادر است. در این مدل از تترون روی پارچه می‌توان مدلهای فانتزی را مشاهده کرد.

40 عدد در انبار

سنجش
شناسه محصول: 99015 دسته: برچسب:

توضیحات

پارچه تترون همان پارچۀ پیراهنی ساده است که در بازار با همین نام شناخته می‌شود. این پارچه از نخی بافته‌شده است  35/65 درصد آن از جنس پلی‌استر ویسکوز یا ویسکوز پنبه می‌باشد.
در انواع مختلف پارچۀ تترون ، درصدهای مختلفی از ترکیبات ایجادکنندۀ پارچه نیز وجود دارند که با توجه به نوع استفاده‌ای که مشتریان از پارچۀ خریده شده می‌نمایند خصوصیات آنها نیز فرق می‌کند.
پارچۀ تترون را از الیاف پلی‌استر ویسکوز تهیه می‌کنند. این پارچه را در اندازه‌ها و با عرض‌های مختلفی می‌برند.عرض‌های مختلف این پارچه 90،150 و 180 سانتی‌متر است و طول معمول آن دو یا سه متر است.همچنین میزان گرماژ آنها بین وزن 150 تا 190 می‌باشد.به‌صورت استاندارد طاقه‌های پارچه‌ای عرض 40 متر را دارند.

نظرات بسته شده اند

logo-samandehi