قرارداد رفاه کارت بامکو

شرایط دریافت کارت رفاهی بامکو/ کارت رفاه بامکو به چه کسانی می‌‌رسد؟

ارائه خدمات رفاهی کارکنان توسط سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌تواند تأثیر بسزایی در عملکرد کارکنان داشته باشد و به نوعی باعث افزایش وفاداری آنها شود. این خدمات می‌تواند اهمیت کارکنان را برای یک سازمان نشان دهد. شاید نمونه‌های مختلفی از این خدمات را در سطح کشور دیده باشید که معروف‌ترین آن‌ها فراهم آوردن مهمانپذیر برای سازمان‌های دولتی، ارائه بن برای رفتن به استخر یا استفاده از هتل‌ها و همچنین فروشگاه‌های زنجیره ای  هستند.

«شیوه‌نامه اعطای کارت رفاهی بامکو و ارائه خدمات تخفیفی درکشور »

سازوکار این کارت به گونه‌ای است که کارکنان اداری و عادی یا دارندگان «رفاه کارت بامکو» که که از طریق سازمان ، ادارت و ارگان های دولتی و خصوصی تابع خود سایرکه درسامانه استعلام ثبت گردیده اند می‌توانند نسبت به دریافت کد رفاهی کارت خود اقدام کنند.

همچنین افراد عادی متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت بامکو ، درخواست خود برای دریافت کارت رفاهی ثبت نمایند..

این کارت رفاهی با سقف حداقل یک میلیون تومان و حداکثر هفتاد میلیون تومان بن تخفیفی می باشد که غیر قابل فروش و فقط برای استفاده دارنده رفاه کارت بامکو و ( بستگان درجه اول ) قابل استفاده و باتوجه به نسبت خرید کالا و ارائه خدمات مورد نیاز تخفیف لحاظ می گردد .

اعتبار کارت رفاهی بامکو برای خرید کالا و ارائه خدمات در فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد در سامانه رفاهی بامکوقابل استعلام  می باشد. و استفاده از این کارت تا پایان اعتبار یکساله در کلیه مراکز طرف قرارداد قابل استفاده می باشد.

رفاه کارت بامکو در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و همچنین بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید، نسبت به ابلاغ شیوه نامه اعطای کارت رفاهی بامکو در کشور اقدام کرده است.

رفاه کارت بامکو یک کارت هوشمند الکترونیکی میباشد که فقط در سامانه قابلیت استعلام دارد و همجا در دسترس اعضا می باشد . واز روش های سنتی ( بصورت فیزیکی) پیروی نمی کند.

رفاه کارت بامکو در راستای تسهیل و تسریع انواع خدمات نوین ، اپلیکیشن موبایلی همراه رفاه کارت را ارائه داده است.

  • خدمات رفاه کارت بامکو به شرح ذیل می باشد :

کارتهای رفاهی بامکو قابلیت استعلام و  هوشمند بوده و در هرنقطه از کشور قابلیت استفاده را دارند.

کارت رفاهی بامکو با نام شخص استفاده کننده صادر می گردد و قابلیت استفاده برای افراد و بستگان درجه اول خانواده را داراست.

تنوع خدمات ارائه شده در سطح کشوری

پشتیبانی 24 ساعته از سامانه خدمات رفاهی بامکو

مدت اعتبار کارت رفاهی 1 سال می باشد .

اپلیکیشن موبایلی همراه رفاه کارت بامکو

به منظور رفاه و آسایش بیشتر مشتریان در استفاده از خدمات این سامانه ، نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد و مشتریان می توانند با دراختیار داشتن اطلاعات کارت خود (شامل شماره کارت، کد ملی و تاریخ انقضاء) پس از نصب نسخه مناسب سیستم عامل گوشی همراه خود نسبت به دریافت کد رفاهی و استفاده از خدمات این سامانه اقدام نمایند.

  • خدمات ویژه تخفیفی از 10 الی 70 درصد تخفیف در سراسر کشور

کارت تخفیف کارکنان و اعضا برای استفاده از خدمات درمانی ؛

کارت تخفیف کارکنان برای استفاده در فروشگاههای زنجیره ای و پوشاک  طرف قرارداد بامکو؛

کارت تخفیف کارکنان و اعضا برای استفاده از خدمات آموزشی ؛

کارت تخفیف کارکنان برای استفاده از استخر و باشگاه ورزشی  طرف قرارداد بامکو ؛

کارت تخفیف کارکنان برای استفاده از هتل‌ها و مهمانپذیر های بامکو ؛

کارت تخفیف کارکنان مخصوص استفاده از سیستم‌های حمل و نقل عمومی در مسافرت‌ها؛

کارت تخفیف کارکنان برای بازدید از مناطق تفریحی و گردشگری و امکان استفاده از خدمات آن‌ها؛

کارت تخفیف کارکنان و اعضا برای استفاده از خدمات پرواز فرودگاه‌ها؛

کارت تخفیف کارکنان برای برگزاری تورهای مسافرتی به صورت دسته جمعی بین کارکنان.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره با کارشناسان رفاه کارت بامکو، می‌توانید از شماره‌های درج شده در زیر استفاده کنید و سؤالات خود را مطرح کنید.

آدرس وب سایت :  www.bamko.ir

 02166980370  –  02166980678   – 09916005862

قرارداد همکاری رفاه کارت بامکو

مرحله 1 از 2 - قرارداد همکاری

0%
  • موضوع قرارداد : ارائه خدمات آموزشی ،فرهنگی ، درمانی ، رفاهی ، تفریحی ،ورزشی و نظایر آن به اعضای طرف دوم و خانواده های محترم های محترم آنها ا تسهیلات و تخفیفات ویژه از طریق فراهم سازی بستر بازاریابی فروش کالا و خدمات طرف اول . نحوه وچگونگی اجرای قرارداد : 1 -اعضای طرف دوم یا خانواده های آنان در صورت مراجعه به طرف اول و ارائه کارت عضویت معتبر طرف دوم ،ازتخفیف ماده 4 بهره مند خواهند شد. 2 - دارنده کارت طرف دوم می تواند بصورت تعداد تعریف شده در این قرارداد ( تعداد نفرات درجه اول خانواده ) و یا تعداد دفعات در روز مراجعه و از تخفیفات طرف اول استفاده نماید . هزینه کالا و خدمات طرف اول بعد از کسر تخفیف تعیین شده از مشتری دریافت و هیچ هزینه اضافی دریافت نمیگردد. و تخفیف می بایست از قیمت فروش یا هزینه خدماتی که برای دیگر مشتریان در نظر گرفته شده است . (طبقه تعرفه صنف مربوطه ) و یا از روی برچسب قیمت به مشتری ارائه گردد. 3- تعرفه قیمتی کالا و خدمات ارائه شده توسط موسسه / مجموعه / شرکت به شرح پیوست بوده و در صورت تغییر تعرفه ، تلفن و آدرس ظرف مدت یک هفته شرایط جدید را کتبا"به تشکیلات اعلام میگردد. 4- طرف اول موظف است برچسب یا تابلو تبلیغاتی طرف دوم را در محل دید عموم قراردهد. 5- طرف اول متعهد است نسبت فراهم سازی تمامی خدمات ،تخفیفات فروش و جشنواره های مختلف جهت اعضای معرفی شده از سوی طرف دوم اقدام نماید. 6- در صورت عدم اجرای مفاد این قرارداد در ازای مراجعه مشتریان معرفی شده از سوی طرف دوم ، خسارات وارد شده به مشتریان و جبران آن برعهده طرف اول می باشد. تعهدات طرف دوم امور تبلیغاتی و اطلاع رسانی به وسیله طرف دوم کارخانجات و واحد های مختلف تولیدی ،صنفی و خدماتی جهت آگاهی اعضاء و خانواده های ایشان صورت می پذیرد به نحوی که حداقل نود درصد تخفیف توافقی اطلاع رسانی میشود و مابقی جهت اعمال تخفیف هوشمند و تبلیغات هزینه میگردد. 1- چنانچه طرف اول طبق مفاد قرارداد عمل ننماید، طرف دوم مجاز به فسخ یکطرف قرار داد می باشد. 2- چنانچه طرف اول در هر زمان تمایل به فسخ یکطرف قرارداد را داشته باشد، می بایست درخواست خود را حداقل یک ماه قبل به طرف دوم برساند. مدت اجرای این قرارداد از تاریخ ثبت و ارسال به مدت یکسال شمسی تعیین می گردد و پس از این مدت با توافق طرفین قابل تمدید میباشد.

logo-samandehi